2013年10月25日 星期五

笑聲震天 @ 家全七福

能夠同一班朋友共嘗一桌美食,絕對係賞心樂事,令美食錦上添花。呢日相約咗一班好友/ 食友一齊去家全七福開餐。


煎藕餅煎得金黃,但略為未夠彈牙口感。


超超愛這碟叉燒,可以同選擇你喜愛嘅瘦叉或半肥瘦叉。味道唔會太甜,而瘦叉。啲都唔覺得韌口,口感剛剛好。


醬蘿蔔切砌成一朵玫瑰花形狀,賣相已經好喜歡。食落脆爽帶少少酸味,絕對係開胃之選。


燒得非常香脆嘅燒鱔


第一次試三吃乳豬,將脆皮跟餅皮一齊食係普遍嘅食法



二食烤豬腳同腩邊,燒得非常香脆


三食手撕豬肉,肉質嫩滑香口


對於這個湯渣嘅擺陣非常 impress,一般湯渣只會隨意放於湯碗內,但這裡就擺設得工整有理


老火湯足夠火喉,好甜


鹽焗雞肉質嫩滑,但略為鹹咗少少


我最喜愛食八寶鴨內嘅饀料,特別有我喜愛嘅粟子同鹹蛋黃,非常濃郁



鹹蛋蒸肉餅非常鬆軟,肉質唔會過實


我最喜愛嘅芝麻卷,一啲都唔鬆散,有濃郁嘅芝麻香味


平時我係唔多好食核桃,但這個核桃酥非常酥脆


雖然我都好鍾意食蛋黃千層糕,相比起芝麻卷同核桃酥,這個就明顯比較遜色



沒有留言:

張貼留言