2013年12月12日 星期四

Breakfast @ Cafe Ceres

通常星期六、日都會同屋企一齊去食早餐,而多數亦都會係屋企附近嘅茶記。但呢一日突然心血來潮唔想食茶記,想食一個西式早餐。婉拒咗同屋企人一齊食早餐,跟住就搜索一下屋企附近有咩 cafe,終於搵到九龍城呢間 cafe 有我想食嘅早餐。

點解會揀呢間 cafe,因為佢除咗 All Day Breakfast 有我喜愛嘅茄汁豆外,另一款早餐 Ham & Cheese Croissant 都有茄汁豆。下午仲要去食 tea buffet,所以早餐一定唔可以食得太豐富。

我去到 cafe 原來剛好已經過咗早餐時間,但慶幸店員只係望一望個鐘,仍然肯幫我 order 我嘅 Ham & Cheese Croissant breakfast,飲品就要咗 Latte。

佢嘅 Croissant 係用咗飛碟嘅製法,所以出嚟嘅 Croissant 已經壓扁咗,但這樣有一個好處,就係 ham & cheese 可以完全溶合埋一齊,個味道就增加好味。雖然個牛角飽壓扁咗,但仍然可以食到佢嘅酥脆味道。


Latte 香濃順滑,咖啡上嘅兔仔拉花,望落去令人感覺好開心,令我好有衝動想去學拉花。




沒有留言:

張貼留言