2014年1月14日 星期二

高檔越南菜 @ 安南

香港有不少越南餐廳,但大多都係大眾化路線。响銅鑼灣利園就開咗一間走高檔路線嘅越南餐廳,這日就約咗朋友嚟呢樹食生日飯喇!

雙式扎肉粉卷 ~ 粉卷皮做得十分薄,饀料切得非常幼細。入口非常清淡,而粉卷皮亦很滑溜


順化浮萍餅 ~ 第一次食這味越南菜,聽聞係順化嘅街頭小食,如果這個浮萍餅係浮於小碗上的話,感覺就好似係我哋嘅街頭小食砵仔糕一樣。可能我食嘅時候已經放咗好一陣子,所以粉漿變得好縭隻碟,弄起時有少少難看,如果即時食的話應該會好啲。這個浮萍餅最愛的就是粉漿上的脆麵包粒,加上蝦肉、蔥粒,好香口。


安南春卷 ~ 春卷香脆不油膩,不錯


牛腩湯河 ~ 因不太好牛腩,同時佢係蕃茄湯底,所以都無乜點食過。佢嘅蕃茄湯底非常濃郁,喜歡蕃茄湯底嘅朋友,值得一試


安南牛肉湯河粉 ~ 每次去食越南菜,牛肉湯河係我必叫嘅湯粉之一,這裡的湯底濃郁清甜,真的不錯


荷葉飯 ~ 這個荷葉飯比我預期中唔夠乾身,係唔係越南人食嘅飯都係比較濕呢?但我就不太喜愛喇!


沒有留言:

張貼留言