2014年11月25日 星期二

有水準嘅日本菜@嵯峨野

多年前,一位舊友同我哥哥都好鍾意嚟呢間酒店食buffet,但這間日本餐廳就未有試過,這晚有幸可以一嚐這裡嘅日本菜,帶給我不少驚喜呢!


先來係前菜鮟鱇魚肝,它有海底鵝肝之稱,更有清熱解毒嘅美膚作用,我作為一個鵝肝女子,當然要品嚐一下啦!跟鵝肝相比,它帶有鮮魚嘅鹹香味道,但少了油膩感覺。


少有看到連殻上嘅鹽燒銀杏,平時唔太愛好食銀杏嘅我,因為總覺得它有一份澀味,但日本銀杏就完全無這份澀味存在,香甜之餘帶著少許鹹香,絕對係送酒佳物。


強大陣容出現眼前,就係這個令人目不暇給嘅刺身拼盤,當中有絕不能少嘅吞拿魚、帶子刺身,還有令人垂涎三尺嘅北海道海膽、肥美鮮甜嘅牡丹蝦、時令嘅秋刀魚。完整嘅海膽香滑幼細,味道清甜,簡單配以紫菜已極其美味。魚脂豐富嘅秋刀魚,帶有濃郁嘅魚香,肉質彈牙爽滑,配以醬油薑蔥去除偏濃嘅魚腥味。


望似普通嘅芋頭煮物,但其實一啲都唔普通,佢係日本有名嘅海老芋頭,少有可以响日本餐廳品嚐到。海老芋頭質感較一般芋頭軟腍粉嫩,味道清甜,可以話係一吃難忘。


海膽燒帶子係今晚嘅另一道海膽菜式,鮮味嘅北海道帶子,配上清味嘅海膽,可以話係天衣無縫。


秋刀魚刺身後,剩下嘅魚骨用來作酥炸魚骨,香脆可口,又是另一送酒佳物,不消一瞬間已被清掉。


跟住可以話係當晚嘅重頭戲,就係有一斤多重嘅汁煮喜之次和鹽燒喜之次。鮮甜嫩滑嘅汁煮喜之次配撘甜醬油,完全帶出咗佢嘅魚油香味,同時平衡它嘅油膩。我這個不喜吃魚的,都要吃上兩口。


外層燒得香脆嘅鹽燒喜之次,與汁煮喜之次相比,它的魚用變得清淡,反變得不夠特出。


再來還有外表烤得微焦,內層肉質嫩滑嘅鹿兒島嘅A4和牛。


看著它完全想不到是什麼,竟然係糖漬栗子天婦羅!沾上脆漿製成天婦羅,外層酥脆,裏面則軟腍粉糯。


最後係飯後水果甜品,爽口嘅豐水梨,還有極到清甜嘅靜岡蜜瓜,真的禁不住食完一口又一口。


而甜品就有抺茶奶凍,綠茶、芝麻雪糕、以及柚子、桃雪葩。



一間認真烹調、有水準嘅日本餐廳,絕對值得再來!

沒有留言:

張貼留言