2013年7月30日 星期二

盛夏鮨会席 @ 今佐日本料理 IMASA



以前好鍾意同我 Honey 齊齊請半日安,去食high tea行街,望住旁人趕著同時間競賽,但自己就可以好清閒咁坐响樹望住佢哋趕喉趕命。還記得對上一次嚟半島,係同 HoneyThe Lobby high tea set





今次嚟半島唔再食 high tea,係食我喜愛嘅日本菜 ---- 半島今佐。睇過我翠亨邨個 blog 嘅朋友都知道,我係唔好食魚,但 sushi, sashimi 就另作別論,任何日式嘅魚類我都食,唔單止食,仲要係愛食。





 



享用美食之前,當然要先嚟一杯餐前飲品。。。綠茶就當然更唔少得啦 

   







先嚟一個前菜 ---
北海道甜粟炸餅 62ºC 温泉玉子海鮮梅素麺,個甜粟炸餅一啲都唔油,炸得剛剛好。食完一個炸物,再食個素麵,完全係一剛一柔嘅感覺。




食下一道菜前,先嚟一杯大吟釀飲下先。完全唔難入口,好純。。。唔覺唔覺飲多幾杯,可能好易醉。



  


飲過啖酒,嚟個油甘魚配青唐柚子風味醬,油业魚配呢個柚子醬,別有一番風味。




食完個 sashimi,嚟個熱吃日本温室蕪菁配薩摩鶏,這個薩摩鶏俾我一個吃中餐嘅感覺,但比中餐嚟得精緻




上道菜嘅時候,我仲以為係玩緊魔術,定係要我估下裡面係咩食物先俾我食。原來錯哂,皆因這是蘋果木煙燻銀鱈,當這個夢幻玻璃球打開嘅時候,就會有如幻似煙咁飄住出嚟。第一下食落去嘅時候,佢個皮仲有少少脆架!這件魚,我食得好開心,我真心喜歡食日式魚架!



 
 


我完全覺得呢道菜係一個藝術品,完全唔捨得食佢落肚。但如果你真係諗住只係欣賞,唔諗住食的話,你一定係傻嘅!

呢道藝術品包括有拖羅、北海道海膽牡丹蝦、縞鯵白蝦穴子同生鱈場蟹棒,而咁多件藝術品裡面我最喜愛牡丹蝦同生鱈場蟹棒,一隻肥美鮮甜嘅牡丹蝦同鱈場蟹棒,完全為呢個 Sushi Set 畫上一個完美句號。



 




雖然已經畫上咗句號,但其實仲有好多標點符號可以用嘅。。。例如感嘆號!!!


抹茶雪糕配十勝紅豆令我懷念起抹茶紅豆 @ Starbucks,如果佢有多啲好豆就更好喇,當然唔使好似抹茶紅豆 @ Starbucks 咁多啦。。。傻嘅咩!
 

最後呢杯香濃咖啡,真的令我完全無憾了。。。

大家覺得呢個 Sushi Set 係唔係好吸引呢?但你哋要知道啊,呢個係期間限定推出架咋,只係會到 9月底,過咗就無得食,到時唔好搵我哭訴,我都幫你唔到!呵呵!


沒有留言:

張貼留言