2013年7月29日 星期一

KC飯局 @ 利舞台翠亨邨

今晚參加咗响翠亨邨攪嘅 KC 飯局,翠亨邨這間食店給我帶來很多回憶。

還記得未移民去澳洲前,不論係我屋企人,或我哥哥嘅契媽都好鍾意帶我哋去翠亨邨飲茶。

第一次返嚟香港旅行時,契媽都係約我去翠亨邨飲茶聚舊,我仲記得係美麗華商場嗰間。

今次係去利舞台新開嘅翠亨邨,同我印象中相比嘅美麗華店當然係靚好多啦!



今晚嘅飯局連餐前小食、炒粉麵飯及甜品,總共有15味之多,真係食到我抱住個肚腩走。

先嚟兩小碟 - XO醬海蜇花  麻醬鮮淮山

以前只係試過食媽咪煲完湯嘅淮山,自從試過攞淮山嚟打邊爐之後,發覺原來新鮮淮山係好好味架

  

蜜汁叉燒 - 不單止件叉燒好味,連啲豆豆都好好味,但因為要留肚食之後嘅食物,我只敢食兩件咋

  

錦鏽玉鴛鴦 - 最愛食佢嘅合桃同埋油炸鬼,有人話我唔鍾意食炸鬼,要幫我食咁啲喎



雖然今晚屋企都留咗靚湯俾我飲,但呢碗五指毛桃合掌瓜又點可以唔飲呢,完全係老火靚湯,好想飲多碗。其實湯真係唔怕飲得多,特別係女仕,不論你有無愛情滋潤,但都一定要有湯水嘅滋潤



我嘅至愛終於出場喇 - 片皮鴨,無得講。。。。正,塊皮超脆囉

     



呢味菜好特別,不單止外觀特別,連個菜名都好特別 - 鍋貼牛奶併均安魚餅...佢特別得嚟又幾好味喎!特別係個鍋貼牛奶,上林下脆...掂!



客家炸釀大腸 - 未上枱都無諗過原來係咁嘅樣,我又諗錯咗添...我略為覺得條腸鬆咗少少,再扎緊啲條腸就好喇



Ummmm....頭抽白鱸魚球....Ummmm....即係呢鍾意食魚嘅人應該會覺得好好食,但奈何我只愛食刺身....Sorry!!!



任何一餐飯或任何一個國籍嘅餸菜,都一定不可少嘅蔬菜....呢個我 buy,我好鍾意食菜,同我主人好唔同,佢唔鍾意食嘅蔬菜,我絕對願意幫佢 KO 佢

竹笙羅漢上素

  

唔知點解肉類方面,我比較少食雞,可能响澳洲食得太多家鄉雞嘅關係



中式飯局,少不免嘅炒粉麵飯,但個飯有啲特別,係鴛鴦泡飯,並不是一般嘅炒飯。我本身唔係太重口味,所以我略為覺得佢重口味咗少少,醎咗少少

 

    



最後一味係令全場起哄、嘩然嘅甜品,好可愛嘅紫薯豬仔包。我鍾意食紫薯包多過蓮蓉包,個人覺得蓮蓉太甜、太漏,當食完一頓飯之後,再俾你一個蓮蓉包,我真係食唔落囉!但紫薯唔會太甜,味道剛剛好,食完一餐飯,都仲可以有位置放下呢隻豬仔包。


1 則留言:

  1. 事頭婆好勁, 快!
    [版主回覆07/30/2013 01:45:58]多謝

    回覆刪除