2013年8月2日 星期五

意粉午餐 @ 紅磡意蠔屋

已經被困公司叫外賣整整一個星期,我實在已經頂唔順。我係一個鍾意食不同食物嘅人,實在唔可能一星期裡面都食住某一、兩間食店,雖然佢可能有好多選擇比我。响呢個仍然懸掛3號風球嘅下午,我終於要出走公司,向外覓食。

我並唔介意一個人出走去覓食,因為我可以隨自己意願去選擇地點、食店或者食物,不用有任何顧慮。慶幸午飯時段並沒有太大嘅風雨,步行咗大約15分鐘,終於嚟到呢間食意粉嘅小店。佢真係好細,只可以容納到16個位,每次嚟到都要排隊等位,好彩一人位又唔使等太耐。

佢嘅意粉有一個賣點,就係你可以選擇你鍾意嘅餸,意粉類別同埋個汁,完全 all with your favorite。佢一共有24款餸,7款意粉,9款汁,實有一款會啱你。

今次我就選擇咗煙鴨胸、粟米芯天使麵跟黑椒汁。整體個意粉係唔錯,唯一係個黑椒汁就偏鹹咗少少,可能我始終唔慣太重口味啦,上次叫嘅蕃茄辣汁就剛剛好喇!


除咗佢嘅意粉唔錯之外,跟餐嘅咖啡都好好飲。佢唔係一般茶餐廳嘅咖啡,係即磨咖啡。雖然係凍飲,但仍然有好濃嘅咖啡味,好多時凍咖啡個啡味會被啲冰沖淡咗,但佢就無呢個問題!
IMG_1079

沒有留言:

張貼留言