2013年9月24日 星期二

拉麵特集 @ Rasupermen

拉麵可以有幾多種做法呢?湯麵、沾麵、冷麵,仲有無?我就只係諗到呢幾款,你又有無諗到其他食法呢?呢一日我就品嘗到另一種食法喇,就係漢堡式拉麵!

漢堡飽大家就食得多喇,咁有無試過食拉麵漢堡呢?咁又有無試過用手攞住個麵嚟食?呢日我就用手攞住呢個拉麵漢堡食喇!Rasupermen 最新推出嘅拉麵漢堡用上厚厚嘅美國牛肉,脆脆嘅拉麵再加上 Teriyaki 汁,為拉麵帶來一片新天地!

 



櫻花蝦鹽味拉麵 ~~ 軟韌適中嘅拉麵配上香濃嘅鹽味雞湯底,再加上新鮮炸上嘅櫻花蝦,令我不能停止地完成整碗麵同湯底

 

豚骨豆乳拉麵 ~~ 看著這個滑不溜手嘅蛋,你忍心叫下它嘛?我忍心,因為我完全感覺到佢呼喚緊我,叫我食咗佢落肚,感受一下佢嘅幼滑程度!但唔好意思,這個蛋唔係要你咁樣食落肚,佢係要同湯混和一齊食架!當蛋黃遇上豆乳湯,就會融為一體,變得更加實在。而這個豚肩肉,食落有點似豬頸肉,但它比豬頸肉少脂肪,所以吃起來無好膩嘅感覺,亦比較爽口!



蔥花醬油豚肉伴麵 ~~ 第一次試食沾麵,沾麵真係有其意思,真係沾一沾就可以食。如果將麵放响湯內太久(久嘅定義係10至30秒內),麵就會吸盡湯嘅精華,就會覺得太鹹。但如果只係沾一沾,大約兩秒左右,麵嘅味道就剛剛好。這就是沾麵嘅奇妙之處!

 

長腳蟹柳配北海道甜粟米拉麵 ~~ 第一次品嘗到這個拉麵,就係响 raIRONmen 嘅飯局內,這個麵令我一試難忘。好開心可以响 Rasupermen 與佢重遇,重拾當日那份感覺。這碗拉麵溶合咗我最喜愛嘅蟹柳,超甜粟米,再加上這個香濃湯底。。。我已無話可說!





沒有留言:

張貼留言