2013年11月22日 星期五

特色便當 @ C'est la B

與友人相約嚟呢樹食 lunch,朋友好奇點解我會 order Saigon Box,因為我唔太好食雞肉,而整個 bento 嘅 main dishes 都係雞。朋友問完,我都覺得有啲怪怪,可能因為想食凍檬啦!

個便當加$40就可以多一個湯同蛋糕,咁抵,我哋當然要加啦!先嚟一個我喜歡嘅蘑湯,個湯夠熱,好 creamy 仲有好香嘅蘑菇味。



再嚟我嘅 Saigon Box,雞肉嫩渦賣相係唔錯的但可能我真係對雞麻麻,食多兩件已經唔係咁想食,同埋個便當實在太多肉喇!個凍檬太碎,失敗咗少少。



甜品要咗個香蕉蛋糕,雖然蛋糕旁加咗焦糖,但一啲都唔過甜,甜度適中。好鍾意佢蛋糕上嘅幾片香蕉乾,甜甜脆脆好好味!



最後嘅咖啡,雖然我鍾意咖啡,但反而覺得係最普通的一個!

沒有留言:

張貼留言