2013年12月31日 星期二

Tea Buffet @ Cafe (Hyatt)

當朋友們都兒女成群、有家有室時,就會少咗晚飯聚會,相對地就會轉咗 lunch time 或 tea time 時間出嚟聚聚。Tea time 的話,多數選擇都係選擇 tea buffet 或 high tea。 其實香港有供應 tea buffet 嘅酒店唔多,而要好食同多選擇的話更少之有少。

Hyatt Cafe 係少數之中好食,又多食物選擇嘅其中之一。呢日同大少奶慶祝生日,就嚟咗呢樹食 tea buffet。我食 buffet 通常都熱食只係食一個 cycle,冷盤、湯就會多過一次,但甜品就有機會會 skip。但今次好想食一個 full cycle,所以每款食物只可以食一次,唔可以多,如果唔係就食唔落喇!

呢到嘅冷盤有我喜愛食嘅海鮮,海鮮嘅種類亦唔少,而且亦都好新鮮。


佢有多款 sandwich,但我就只係揀咗呢款碎蛋沙律。原因好簡單,我鍾意囉!


這件辣肉腸 pizza 又估唔到係咁好食,仲感覺係越食越辣添呀!


有辣椒天婦羅,但可惜這個辣椒不太辣!


湯永遠係我至愛,女人始終都係適合飲多啲湯水


佢嘅粥就非常綿,但可惜今次無哂油炸鬼同脆脆送粥,有點美中不足


我無食這件蛋糕,只係借大少奶嘅嚟影張相,這隻蝴蝶實太美


三件蛋糕裡面,最愛食就係栗子蛋糕,好香嘅栗子味,但又唔會太甜。


沒有留言:

張貼留言