2014年11月3日 星期一

一家人 High Tea @ Le Soleil

一向都喜歡相約朋友一齊去 high tea、食下午茶,雖然我唔太好食甜點,但有一個舒服嘅環境,食下嘢、吹下水,夫復何求?


英式下午茶食得多,越式下午茶就第一次食。越式下午茶其實就係將一些越式小食製作成一個 tea set,當然都係有甜有鹹啦!

外表炸得香脆嘅西貢春卷,而內裡係清爽嘅蔬菜餡料。

炸得酥脆嘅蔗蝦,內層係爽口嘅蝦肉。


有兩款米紙卷,分別係燒豬柳米紙卷、軟殼蟹米紙卷,唔係太食到燒豬柳嘅味道,唔講我會以為係蔬菜米紙卷。個人比較喜歡軟殼蟹,炸得香脆的軟殼蟹,配撘著清爽嘅米紙卷,煙韌之餘帶點脆口。

想不到有我喜歡的鵝肝三文治,煎得外層香脆嘅鵝肝,入口即溶。

不是太好甜點的我,因為很怕那那太甜嘅感覺。但這裡五款甜品,食了其中四款都不會太甜,對我來說是剛剛好味道。馬卡龍真的不敢去試,怕會太甜。蝴蝶酥尤其出色,香甜酥脆,唔會有太重嘅牛油味。


沒有留言:

張貼留言