2015年5月27日 星期三

The Egiht 8餐廳

對8餐廳嘅菜式並不陌生,雖然唔係第一次嚟,每一次都會帶來新驚喜及有機會找會過往味道嘅回憶。



炭燒露荀豚肉卷拼玫瑰蜜汁叉燒,嫩滑嘅蜜汁叉燒,大大件仍保持住肉汁嘅香味,還帶有少許燶邊。


錦繡玉鴛鴦與每年年頭食嘅“撈起”一樣,正所謂“撈起”“撈起”,撈到風山水起,大家每年都希望是這樣吧!這款撈起嘅材料有別於平時大家所食,有鴨肉、哈蜜瓜、蜜瓜、芒果、合桃,配上特備嘅醬汁,味道相當配合呢!


鮑魚響螺燉竹絲雞 ~~ 原隻鮑魚絕對吸引,再加上新鮮響螺。一個清甜滋陰湯水,沒有一點油滴。



日本A5和牛西洋菜卷,第一次試這樣的配撘,爽口嘅西洋菜配撘煎香嘅和牛,只有西洋菜當做時才可食到呢!其他季節會換上其他菜類。


貌似普通嘅京都肉排,但其實一啲都唔普通。經過一輪相機食先後,一咬之下鏗鏘有聲,外層仍然非常清脆。內層嘅豬扒切得薄身,保持了肉質嘅鬆化。外層嘅甜酸汁令人即時開胃。


脆炸茶香龍脷球,很有立體感嘅一道菜。魚身做成魚球,吃下口絕無油膩感覺,很香脆嘅口感。


脆皮藍天使蝦百花琵琶雞,少有餐廳會選用藍天使蝦打成蝦膠。雞件嫩滑,雞皮亦片得超薄。


八寶鵝~~多數餐廳用都係鴨,鵝比鴨來得更加肥美,鵝內嘅餡料更是塞得滿滿!


乳豬焗飯,內層包著飯焗製,外皮香脆,肉質夠嫩,包著軟綿綿嘅飲粒,非常入味。



奶皇人參酥,外型真的好像一條肥肥嘅人參。內裡是奶皇餡,配著炸得鬆脆嘅酥皮!

沒有留言:

張貼留言