2015年5月13日 星期三

Paul Lafayet ~~ 我的喜愛甜品

甜品一直都不是我杯茶,食自助餐甜品部份永遠係一次起兩次止,macaron更係敬而遠之,佢實在太甜,受不了!


直至我遇上Paul Lafayet後,我喜愛上佢嘅 macaron,今次有幸被邀請品嚐佢哋五月嘅新甜品,真的超開心!


當晚試了新推出嘅甜品 Verrine,分別有芒果同士多啤梨味可以選擇。

芒果味以海綿蛋糕作底層,加上芒果 mousse同芒果啫喱


而士多啤梨就以手指餅底作底層,加上士多啤梨味 syrup & confit



兩款味道都加上 crumbles 於面,令每一啖軟滑中加上口感。兩款 Verrine 都不會太甜,芒果味來得清淡,士多啤梨味就酸中帶甜。喜愛那一款還真的要看你對那種味的鍾愛情度,我自己就比較偏愛於芒果味!

自己對朱古力不是太熱愛,但這款甜品我就尤其鍾意,唔知係唔係因為佢帶有酒味呢?Cognac tart ~~ 只需看到它的名字,大家已可以知道它帶有 cognac 味道,當然酒味不會太濃,但剛好給朱古力帶來一個化合作用。如果你係鍾意飲酒的話,這個一定不能錯過!


過往只係試過佢嘅 macaron 同 Berries and Macaron Tart,看來以後可以多試試它的其他甜品!

沒有留言:

張貼留言