2015年5月12日 星期二

Angela's Cafe

每次去澳門都係吃喝玩樂,但從來都只係在街道上走動覓食,而不會走進澳門百貨商場行逛 。今次走進澳門八佰伴內嘅 Angela’s Café,試下佢嘅三文治。



如果你未能從餐牌上10多款不同嘅三文治中選擇,你可以自創你獨有嘅三文治款式。未計三文治餡料,單單麵包嘅種類選擇已經有13款之多,總會找到一款適合你!自選三文治還可以選擇你喜愛嘅饀料、醬汁,以及伴菜。

嚟安琪兒不可不食佢嘅菠蘿包,不是普通嘅菠蘿包,係夾著鵝肝牛油嘅鵝肝醬牛油菠蘿包。菠蘿皮酥脆鬆化,配著奸惡嘅鵝肝牛油,絕對係不能錯過嘅美食。


食三文治當然要試特式公司三文治。但這裡的三文治與香港式公司三文治好像有些分別。這樣一串原來只係一份,相等於港式嘅兩份,真的大得誇張,要將它拆解都有一定難度。三文治內有燒雞肉、煙肉、火腿、瑞士芝士、蕃茄、烚蛋、洋蔥、酸青瓜和生菜,真的超豐富嘅公司三文治。



這裡除了三文治外,還有甜品供應呢!這第八奇景能想像是什麽嗎?看似一個西瓜盅,但其實內裡有八球嘅 Haagen Dazs雪糕,再配上西瓜和哈蜜瓜,而只係賣 $145。它的份量我相信足夠八人共食!



這裡除了三文治款式多外,飲品選擇亦不少。我就揀選咗這杯 Ginger Tea Latte 香滑鮮奶薑母茶,帶著微香嘅薑味,襯托著香滑嘅奶茶,喜歡薑母茶的你,一定要選它。



下午茶時段,仲可以選擇食佢哋嘅三層英式下午茶呢!



看看我們吃了這樣一桌子三文治,就可以想像我們有多滿足呢!


沒有留言:

張貼留言