2013年8月26日 星期一

2013 東京遊 Day 1

暫時响7月尾先決定嘅東京遊,一行14人今日終於成功出發喇!因為決定得太遲,好多想訂嘅酒店或餐廳都已經訂唔到,令到所計劃嘅行程一改再改。原本由全程 JR、電車,最後一個星期先決定租車,仲要响出發前嘅星期五先 confirm 到兩架車。

到逹機場,辦好租車手續,到逹酒店已經係差不多六點喇!因為訂唔到新宿附近嘅酒店,所以今次入住响台場嘅 Nikko Tokyo Hotel。入到酒店lobby,酒店職員就捧着一籃嘅得意嘅太陽眼鏡給小朋友選擇。



我哋訂嘅係海景房,面對住七彩繽紛嘅彩虹橋,一班小朋友都大叫起來。台場這個地方雖然比較離原宿那些購物熱點較遠,但慶幸酒店離台場嘅大型商場都較接近,希望聽日可以早些完成行程,返嚟買個夠本啦。

 

 

上到酒店房洗個面後,就急不及待要出新宿消費,但可惜出到新宿已經差不多八點,所以大型商場已經關門,我哋只好選擇去新宿街頭行逛一番,最後我哋就去咗藥房買咗個滿載而歸。



我哋原本訂咗九點半食晚飯,但大家都已經好肚餓,同埋已經無乜嘢可以比我哋行,最後我哋決定提早去餐廳食晚飯。



去過東京旅行嘅朋友都應該認識呢間餐廳,佢嘅 Shabu Shabu & Yakiniku 放題係超抵食。最平嘅一款放題係7000yen 咋。。。仲要係 all you can eat in 2 hours。

 

呢碟有牛舌、里脊肉、五花肉同雞肉,佢嘅牛真的無得好講,林到有點好似食鵝肝咁,入口即溶嘅感覺。



Shabu Shabu 嘅黑毛和牛亦係一絕,連我阿嫂唔食牛嘅,都會食上兩件。蟹肉亦係非常鮮味。

 

除咗 Shabu Shabu 有蟹外,Yakiniku 一樣有蟹食,仲要係帝王蟹,仲有扇貝同蝦。大家可能認為烤過嘅海鮮會無咁鮮味,咁樣諗就錯。烤食其實一樣好好味,仍然可以食到海鮮嘅鮮甜味,個人覺得仲好食過 Shabu Shabu。



我哋另外都叫咗麵同蔬菜籃,食咁多肉點可以唔食番啲菜,但原來佢裡面唔單止有蔬菜,仲有兩件日本年糕架,我有幸食到一件,非常煙煙韌韌。

 

這個蟹粥不得不提,唔好睇落好似水汪汪,無乜料咁,但佢係非常鮮甜,好有蟹味,大家嚟到一定要食呀!



最後大人每人一個雪糕球,小朋友就每人一枝雪條。



仲有一樣好抵嘅,就係我哋今次五位小朋友,由
七歲以下嘅全部免費架。

呢一餐每一位團友都攬住個肚腩走,個個都話超好食。有一個小朋友平時唔多食嘢嘅,今晚係比平時食多咗八倍架,因為真係好好味。


1 則留言:

  1. 有地址嗎?好吸引喲!謝謝😄
    [版主回覆09/25/2013 08:46:31]你可以上佢website,有指示話你知點去

    www.rokkasen.co.jp

    回覆刪除