2013年8月23日 星期五

撐枱腳 @ Hyatt Regency 凱悅軒

我嘅家族好似都遺傳咗鍾意食嘅嗜好,先係我公公,我從未見過佢,但聽我媽咪平時講關於我公公嘅點滴,可以知道佢係一個咀刁,識飲識食嘅人。

而我兩個舅父曾經或現在都同飲食有不解之緣。我大舅父曾經响酒樓工作超過廿多年,而細舅父現在更是酒樓嘅大廚。兩位都係識飲識食之人,而我媽咪亦都遺傳咗公公鍾意食嘅嚐好。

而到我呢代,不論我阿哥或我都係鍾意食,最近屋企安排去旅行,我哥哥要求嘅酒店唔係要有咩設備或什麼舒適嘅環境,而係要求要有好味嘅早餐。

到我一對姪女小魔怪,最鍾意嘅都係食。每次佢哋見到我嘅食物相,都會埋怨我唔帶佢哋一齊去食,成日都話嬲咗我。

响我小姪女未出世之前,每到假期我都會同我媽咪去搵好嘢食。大姪女出咗世,我哋就帶埋佢一齊去搵好嘢食。小姪女出世後就少咗呢啲機會,所以開始受到兩方嘅埋怨。

呢一日適逢可以响凱悅軒訂到枱,就同媽咪兩個去撐枱腳啦。。。原本都想帶埋一對小魔怪去,可惜佢哋都要去上堂,只好等下次再有機會先再帶佢哋去啦!但今次撐枱腳,都要同佢哋講大話,唔敢話係去飲茶。如果俾佢哋知道我哋有得飲茶,又唔帶佢哋去,一定嘈到拆天。

之前已經聽過好多人話凱悅軒嘅嘢好食,知道佢哋有一個點心套餐,有點心、飯、麵、粥、甜品任揀,就帶嫲嫲去試吓啦!

 

嚟得凱悅軒,無理由唔點佢哋出名嘅蜜汁叉燒啦,斬舊大叉燒。。。肥瘦適中,軟硬剛剛好,入哂味



細個唔知咩叫海蜇,只知佢叫橡根。每次出街叫餸時,就會同媽咪講要食橡根。到大個時,知道佢係叫海蜇,雖然佢外形有啲似橡根,但一定唔會好似橡根咁韌,仲要係一味開胃小食。



一碗老火靚湯,鱆魚蓮藕湯。。。湯絕對唔怕多,只係怕味精湯,又或者係一碗水到唔水嘅所為湯。但呢到嘅絕對係老火靚湯,我真係好想問佢要多碗飲。



媽咪每次飲茶都會鍾意叫嘅點心。。。叉燒麭。。。對我嚟講,這個麭麭嘅 size 剛剛好,唔好太大,食一個麭就可以食飽。



鮮蝦春卷、鵝肝咸水角,鵝肝咸水角絕對唔係得個名架,咬開一啖仔已經見到好大粒鵝肝响裡面。

 

媽咪見到有麻蓉麭又話要食,佢話已經唔多酒樓有麻蓉麭食,同埋一定要熱辣辣食先好味。但我就對麻蓉唔多好,所以只點咗一個比媽咪自己品嚐。咁樣食點心就係最好,可以只 order 自己份量,又唔使要迫其他人一齊食,或者要自己一個食哂。媽咪個話個麭好熱辣辣、麻蓉好香,佢好 like 呀!



百花釀魚肚,蝦膠絕對唔會實甩甩,魚肚又夠爽,值得推介!



之後再嚟多個上海粗炒,真係唔明點解兩個人可以食咁多嘢?仲要係清哂。。。



食完點心,當然唔少得嘅甜品啦!原本只係諗住每人一碗蓮子紅棗茶,但侍應哥哥提意我哋叫埋豆紅糕試下,因為都唔係太大件。所以我哋好貪心咁,兩樣都叫齊。蓮子紅棗茶絕對係足料,好明顯係落咗好多紅棗去煲,好濃嘅紅棗。

 


沒有留言:

張貼留言