2013年8月27日 星期二

2013 東京遊 Day 2

今日可以用先甜後苦嚟形容,一早醒來見到窗外已經全光,以為一家人都瞓過龍。正想衝去沖涼嘅時候,望一望個鐘,原來六點都未到,但東京嘅天色看似已經係七點多。

 

梳洗完畢就落餐廳食早餐,酒店有兩間餐廳俾我哋選擇。其實兩間餐廳嘅食物係一樣,只係環境、觀景唔同。既然係咁,難得我哋又可以一早落到嚟食早餐,當然揀間觀景較好嘅餐廳啦!



沿路入去就坐嘅時候已經開始視察啲食物,已經睇中咗幾款食物想食。

 

 



攞咗幾款心水食物,呢樹嘅奄列有多款餡料可以選擇,我比較貪心揀哂我鍾意嘅餡料,結果係餡料太多,隻蛋癡唔埋。雖然如此,但我覺得好好味,我一向都唔太熱愛食蛋,但今次因為個奄列太好味,我完全將佢 KO 咗。

 

除咗上碟嘅食物,我仲飲咗麵鼓湯,再加上那些日本前菜。麵鼓湯係自己加昆布同白饅頭。個麵鼓湯一啲都唔會過咸,日本前菜更加係醒胃啦!

 

之後再嚟咗個冰上冷麵。。。今次個早餐,我覺得係超滿足。



甜品過後,苦茶送上。。。

半個多小小嘅車程,我哋到逹咗橫濱八景島。。。我可以話,如果你已經嚟過呢到嘅水族館,你可以唔需要去墾丁嘅水族館。如果你認為墾丁水族館內嘅魚類生物已經夠營養的話,咁橫濱呢樹一定營養超標。墾丁嘅水族館絕對比橫濱嘅大,但橫濱嘅魚類係比墾丁嘅超超大。

 

IMG_1507 

之後再去咗摸海豚、同企鵝影相。最想摸到海豚嘅小朋友一個都摸唔到,但反而所有大朋友都摸過哂倏白海豚。無辦法小朋友未夠高,手又未夠長,就算我哋大人點幫手將佢哋抱起,始終都係摸唔到。



因為 over run 嘅關係,我哋除消咗去橫濱拉麵館嘅行程,只係去日清杯麵館。但好可惜自制杯麵嘅門劵已經賣哂,最後只可以在這裡買些杯麵。。。暗然離去。



之後我哋就打道回台場行街,好多謝三位爺爺、爸爸帶咗五位小朋友去 Legoland,令到我哋一班女仕們可以安心行街。

台場無太多大嘅 shopping mall,我哋亦只係行咗兩個,買嘅都係食物同藥房物品。我想買嘅非食物手信可以話一件都買唔到,都唔知點返去見江東父老。

今日大家都想早啲返酒店休息,所以選擇响台場隨便食食做晚餐,最後決定咗食拉麵。。。我這一碗拉麵可以用無乜特別嚟形容。

 

明晚我決定放棄迪士尼,要去 outlet shopping,希望可以搵到想買嘅嘢啦。。。希望大家保祐我。






沒有留言:

張貼留言