2013年11月28日 星期四

住宅區內的隱蔽食店 @ Sweet 19

當日哥哥話帶我哋去何文田一間好隱蔽嘅餐廳食飯,初初我以為佢講嘅係 The Squirrel Coffee and Kitchen。仲係威係勢咁串佢話已經去過,點知佢帶咗我哋去一間更隱蔽嘅餐廳。一間响一棟私人住宅樓下嘅餐廳,佢隱蔽之處係佢處於何文田嘅內街,前後左右嘅都係一些私人住宅,平時正常都唔會人外人行入呢條街。


哥哥話佢嘅意粉好味,但見到佢有羊鞍,我又忍唔住想食羊鞍。最後當然我都係堅持自己所想,要咗份法式香草烤羊鞍。無乜羶味,只係有少少肥膏,羊鞍亦唔會烤得太乾身。


哥哥一家都分別叫咗唔同款式嘅意粉,鮮三文魚黑白意粉配芥末籽忌廉汁,這個意粉明顯上好 creamy,但難得亦唔會太漏,三文魚亦真係選用咗新鮮三文魚,夾起唔會鬆鬆散散嘅感覺。小魔怪都 KO 哂整碟意粉。


海鮮天使幼麵配龍蝦汁,魷魚、青口、鮮蝦再加埋龍蝦汁,海鮮都幾新鮮,青口亦唔係細細隻、容易食


辣茄茸鮮蝦巴馬火腿燴意粉,唔算太辣。
就咁望都可以見到起碼有四隻蝦,隻蝦都幾大隻,亦好爽口


沒有留言:

張貼留言