2013年12月7日 星期六

老香江茶居

西貢係我一個唔多踏足嘅地方,入嚟嘅次數可能唔多過五次。還記得第一次踏足呢個地方,係因為佢响呢樹嘅愛護動物協會工作而入住西貢,而我就回港旅行而入嚟探佢。對上一次入嚟就好似係已經好幾年前,同舊同事入嚟 BBQ。

今次再入嚟,有少少桃花依舊,人面全非嘅感覺。當日嘅好好朋友,今日可能已經變咗係一般嘅朋友;當日嘅佢,變咗做今日嘅佢。當日仍然係黃毛丫頭嘅我,今日已經變咗有好多心事嘅我。人大咗,自然諗多咗;人老咗,自然讓步咗!

雖然好多嘢唔同咗,但慶幸我身邊仍然有一班好朋友陪伴住我,呢日就攞咗半日假同兩個好朋友入嚟西貢覓美食。

老香江茶居絕對唔係一間古老,而係一間充滿優雅、給人寧靜感覺嘅茶居。呢間茶居除咗環境不錯外,佢嘅食物亦係值得一試。



三個人,但叫嘅食物絕對唔止三份,我相信五至六都應該可以夠食。

原條免切叉燒飯 ~~ 但因為我哋係 share 食,所以要求餐廳幫我哋斬件上。叉燒嘅肉質夠腍,味道濃郁。如果原條上應該會更有咬口


三浸玫瑰豉油雞伴麵配清湯 ~~ 這個麵令我回味番細個响街邊買炒麵嘅味道,配上嫩滑嘅豉油雞,多咗一分貴氣


魚湯海鮮大會飯 ~~ 這個大會飯真係材料十足,每樣海鮮都係非常新鮮,鮮甜嘅海鮮湯底,令湯飯變得更美味


酥炸流心蛋配秘制醬汁 ~~ 這個酥炸流心蛋就像媽咪煎荷包蛋,但佢經炸過後,蛋邊比普通荷包蛋更脆


老香江下午茶餐 ~~ 蔗汁糕、椰汁馬豆糕、冰花白糖糕、芝麻糕、紅豆糕、薩其瑪、炸香蕉、蝦多士、芝士多士
這個下午茶餐就像要將細個時食過的傳統小食糕點一次給大家品嘗一樣,令大家懷緬一番。因為每件糕點都只係得一至兩件,所以有幾款特別喜歡嘅,都另外再 side order,例如蔗汁糕、芝麻糕、炸香蕉、蝦多士同芝士多士


呢一日大家都真係食咗個大滿足!

沒有留言:

張貼留言