2014年10月27日 星期一

馥苑海鮮酒家

多次行經這間酒家附近,但就好像沒什留意到佢嘅存在,當然亦未試過到這裡光顧啦。

據食友講,這裡最出名嘅就係佢嘅乳豬,當真是皮薄餡靚。皮燒得脆口酥化,肉質嫩滑,亦不會食得滿口油膩。


呈奶白色嘅足料花膠響螺雞湯,絕對養顏補身之選。

 
  
這是我喜愛嘅菜式之一,川麻爆海螺!大大粒嘅海螺,充滿了又麻又辣嘅味道,喜歡麻辣嘅你絕對不能錯過!


XO醬大蝦球,真的好大隻蝦呀!配上XO醬,清爽得嚟又帶點惹味!


今晚我嘅另一至愛 ~ ~ 水煮牛肉!當一個人可以長途跋涉入將軍澳,係為咗食 food court 嘅水煮牛肉,你就可以估計得到我對佢嘅瘋癲程度。可能我真的太喜歡食水煮牛,這個我略為覺得佢未夠麻辣味道,如果可以更麻更辣,就更好了。


食過多道重口水菜式後,當然要嚟番一啲清新感覺啦!香芹百合黑木耳,這道菜黑色稍為偏重咗,多一些百合、芹菜,色彩上會來得更好。


糯米釀雞翼,外表香脆,內裡有著豐滿嘅糯米,超滿足!



龍蝦日式泡飯,材料豐富,但吃著總覺得欠缺了些什麼?原來就是一般泡飯會配上嘅脆米,雖然它很眇少,但就是不能沒有它。

 

最後就是甜品部份喇!鬆軟嘅黑糖馬拉糕,味道不錯呢!


還有即磨即制嘅蛋白杏仁茶,但杏仁味稍為欠缺了。


沒有留言:

張貼留言